Klachtenregeling
Klachtenregeling – PCman.nl
Bij PCman.nl streven we ernaar om iedere klant tevreden te stellen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, want blije klanten zorgen voor gemotiveerde medewerkers – daar doen wij dagelijks ons best voor.
Toch kan het helaas voorkomen dat iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons dan vooral weten, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Hoe kun je een klacht indienen?
We raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar:
Vermeld daarbij duidelijk je ordernummer, een beschrijving van het probleem en eventuele relevante informatie (zoals foto’s of foutmeldingen). Wij doen ons uiterste best om je klacht zo snel mogelijk, en uiteraard zorgvuldig, op te lossen.
Kom je er met ons niet uit?
Mocht je klacht onverhoopt niet naar wens worden opgelost, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan via de volgende link:
Geschil aanmelden via WebwinkelKeur
Wij staan open voor bemiddeling en nemen je klacht serieus – ook als je daarvoor externe hulp inschakelt.